Dag 7 Ribadeo- San Sebastian - Reisverslag uit San Sebastian, Spanje van Kees Marc - WaarBenJij.nu Dag 7 Ribadeo- San Sebastian - Reisverslag uit San Sebastian, Spanje van Kees Marc - WaarBenJij.nu

Dag 7 Ribadeo- San Sebastian

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

05 Oktober 2016 | Spanje, San Sebastian

Met vandaag een korte rit zijn we op het gemakje opgestaan toen we wakker werden. Mini ontbijtje maar ok. Voor 486km draaien we onze hand niet meer voor omwederom een prachtige, vrijwel lege snelweg. Soms fraaie uitzichten op de golf van Biskaje. Af en toe een beetje miezerregen dus voor het eerst de wissers nodig gehad. Toen we eraf gingen naar een klein dorpje met een strand was het gelukkig droog. Natuurlijk eerst een dip en daarna met de perclolator koffie gezet. Jammer dat de koekjes op waren was wel heel huiselijk geweest...
Eenmaal weer op weg via Booking.com een hotel geboekt en om 1730 aangekomen.
Het lager begint meer van zich te laten horen maar het rijden en schakelen gaat nog als vanouds. We hebben vandaag eigenlijk het Iberisch schiereiland gerond en de 4000ste reiskilometer gemaakt en zijn alle 2 blij dat we nog een omweg te gaan hebben, helaas na morgen zijn de omwegen @&€$£%#¥#