Dag 10 Nancy-Veenendaal - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Kees Marc - WaarBenJij.nu Dag 10 Nancy-Veenendaal - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Kees Marc - WaarBenJij.nu

Dag 10 Nancy-Veenendaal

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

07 Oktober 2016 | Nederland, Veenendaal

Morgen is het laatste stuk van de.trip.... 494 km Seat ruikt de stal.
Het is koud en bewolkt, de kachel moet weer aan... De teller maakt een oorverdovend geluid, niets helpt. Opeens komt aan het lawaai een einde als de wijzer van de snelheidsmeter eraf val, ligt nu onderin het glaasje. Al even plots als het lawaai begon is het nu ook verdwenen... gelukkig het telwerk loopt door dus dat is goed voor de eindscore! Prettig op op zaterdag langs Metz en Thionville te rijden, alles loopt goed door en voor je het weet is Luxemburg gepasseerd. Net voor Luik nog ff tanken, wel vooruit betalen... dat hebben we de hele reis nog niet meegemaakt! Een korte check van de banden laat wel heel forse slijtage van de binnenkant van het loopvlak zien... durven we nog verder of gaan we naar de eerste de beste bandenservice in Maastricht? Het wordt het eerste vooruit maar... Wel snap ik nu waarom op de zijkant van de auto zoveel zwart stof zit.
Eenmaal weer in Nederland die rare stoplichten van Maastricht gepasseerd, ongelooflijk dat je van Gibraltar tot en met Maastricht alleen maar snelweg hebt en dan in Maastricht ineens 2 stoplichten... Nouja als u volgend jaar die kant op gaat dan is het voorbij; eind dit jaar is de tunnel klaar!
Onderweg nog even getankt, lekker kroketje gegeten en om 1615 reden we de oprit weer op. in 10 dagen 6151 km gereden en weer terug waar we begonnen! Fijn gevoel toch wel!!

• 10 Oktober 2016 - 09:43

Johannes:

Hoi mannen

Welkom thuis! Mooie en af en toe spannende reisavonturen!
    Bedankt voor de leuke dag verslagen. Jullie mogen trots zijn op dat kleine koekblikje en op jullie zelf! Bewonder het dat jullie op zulke auto stoeltjes sector doorstonden