Dag2 Tours - Pamplona - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Kees Marc - WaarBenJij.nu Dag2 Tours - Pamplona - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Kees Marc - WaarBenJij.nu

Dag2 Tours - Pamplona

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

30 September 2016 | Spanje, Pamplona

De dag begint.met een tegen valler... behalve geen stroom voor de verlichting heeft ook de poweroutlet voor ons oplaad centrum geen prik.
Om 1000 zou de electricien van Norauto (soort franse abi) er naar kijken maar om half elf nog niemand...uiteindelijk om kwart over 11 is het gefixt.we hebben licht en stroom om.op te.laden! Snel een koffie bij de mac en en route.
Toch wel een eind naar Bordeaux ća 320 km.... en dan de rest nog. De weg is leeg, gaat prima. Bordeaux is druk en groot veel file leed... haja we hebben vakantie wat maakt het uit!
We besluiten om binnendoor naar Pamplona te rijden. 250 km bergpassen om 2039 zijn we bij oms hotel. Het is donker dus blij dat we licht hebben!!

• 01 Oktober 2016 - 16:28

Marianne:

Gelukkig is alles weer goed gekomen. Toch maar fijn dat je
    Zo'n goede techneut bent kees hihi

Positief blijven, jullie gaan het redden!
    Groetjes Geurt en Marianne