Dag1 Veenendaal -Tours - Reisverslag uit Tours, Frankrijk van Kees Marc - WaarBenJij.nu Dag1 Veenendaal -Tours - Reisverslag uit Tours, Frankrijk van Kees Marc - WaarBenJij.nu

Dag1 Veenendaal -Tours

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

29 September 2016 | Frankrijk, Tours

Om 0830 uit Veenendaal vertrokken. A15 west en bij een korte check bleek Antwerpen file vrij! Dus we hoefden niet via de Liefkenshoek tunnel maar konder via de Kennedy tunnel.
Om half elf de eerst tankstop tussen Antwerpen en Brussel. 1210 waren we in Frankrijk. Nog een groot knooppunt.te gaan... Parijs. Hier was het erg druk maar om 1600.was ook die klus geklaard!
De weg werd rustig en de bewolking verdween. Het werd warm in de auto dus de ramen maar open. Gelukkig hebben we allebei oordoppenin dus qua lawaai ging het goed. Om 1815 reden we het terrein van het hotel op.
De auto heef het geweldig gedaan. Klein puntje is dat de verlichting het begaf... later onderzoek doet vermoeden dat het relais.kaopt is. Nu we dat weten geen zorgen meer. Morgen kijken of we ergens een nieuwe kunnen vi den.
730 km gereden!

• 29 September 2016 - 21:48

Sybout:

Nou, de kop is er af. Goede moed houden. Succes met jullie verdere reis. hoop wel dat het nog wat spannender wordt. Ha ha. Sybout

• 30 September 2016 - 07:28

Bertina: