Dag4. Cartagena-CADIZ - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Kees Marc - WaarBenJij.nu Dag4. Cartagena-CADIZ - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Kees Marc - WaarBenJij.nu

Dag4. Cartagena-CADIZ

Blijf op de hoogte en volg Kees

02 Oktober 2016 | Spanje, Cádiz

Super dag on 0800 vertrokken uit Cartagena. Eerst nog ff door de stad gereden was erg mooi leuk om door het voetgagers gebied te rijden... weten wij veel...voor het eerst reed de Seat over een marmeren vloer... hihi
Voor Malaga eraf om te tanken strand vlakbij dus ff erheen illegaal geskinnydipt was uitermate verfrissend!! Het is hier ca 30° dus in de auto nogal heet.
Door naar Gibraltar , paspoort laten zien... de weg loopt over de startbaan van het vliegveld. Toen we stopten om om te fotograferen werd de bewaking zeg maar onrustig... De telefoon provider dacht dat we in Marokko waren.... en de navi meldde dat we 2424km van huis waren
Toen de laatste 130 km naar Cadiz per abuis de kustweg genomen maar was wel erg mooi. Tenslotte om 1930 aangekomen in Cadiz. Eerst missie opdracht geslaagd deel 2 is thuiskomen... enfin we zien wel morgen naar Portugal!

• 03 Oktober 2016 - 20:43

Johannes :

Mooie prestatie tot nog toe! Leuke stad is Cadiz hè? Wens jullie een veilige leuke thuisreis.