Dag 3 Pamplona - la Manga - Reisverslag uit Cartagena, Spanje van Kees Marc - WaarBenJij.nu Dag 3 Pamplona - la Manga - Reisverslag uit Cartagena, Spanje van Kees Marc - WaarBenJij.nu

Dag 3 Pamplona - la Manga

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

01 Oktober 2016 | Spanje, Cartagena

Het plan is om vandaag naar La Manga te rijden 785 km ..... vanavond horen jullie of het gelukt is.

Topdag!! Via Zaragossa en Valencia Alicante naar Cartagena.stopje in
La Manga. Mijn ouders hadden er een huisje was ff memory lane en een traantje...
De.route voerde ons.over een hoogvlakte van ca 1000 tot 1200 m met klimmen lastig maar afdalen natuurlijk prima. Soms lag bij het klimmen de snelheid rond 55 km/h. Onderweg een vliegtuig kerkhof gezien met o.a. een 747 van de KLM. haha het grootste deel van de.vloot en de meeste stewardessen horen er natuuijk thuis.
Aangekomen in het NH hotel bleek de.keuken dicht op zaterdag....jammer maar een geluk bij een ongeluk... top gegeten in de.stad, conclusie: ik blijf.hier!!

• 02 Oktober 2016 - 13:26

Beppy:

De Seat rijdt, mooie omgeving, goede muziek en heerlijk eten